گرافیک متین

انجام تمام امور طراحی گرافیکی و چاپی

گرافیک متین

انجام تمام امور طراحی گرافیکی و چاپی

گرافیک متین

انجام تمام امور طراحی گرافیکی و چاپی

فروش طراح های آماده و لایه باز و همچنین طرح های رایگان و حرفه ای

همه و همه در وب سایت graphicmatin.ir

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه:

 به صورت لایه باز و با استفاده از ابزار shape و smart object طراحی گردیده است. طرح کارت ویزیت در اندازه ۹ در ۶ بصورت پشت رو ( دو رو ) که قابل چاپ بصورت لمینت برجسته ، لمینت براق ، لمینت مات ،  لمینت مخملی ، سلفون براق ،  سلفون مات ، انواع ویزیت طلاکوب و کارت پی وی سی می باشد.

کارت ویزیت ارایشگاه مردانه :

در این طرح نیز عکس های صورت مردانه ( برای ارایشگاه مردانه ) مختلفی نیز قرار گرفته است که با کیفیت مناسب چاپی قرار گرفته است . در آخر همین مطلب نیز انواع آن را نیز برای شما قرار داده ام .

در این طرح کارت ویزیت از با کیفیت ترین لوگو ها و باکیفیت ترین عکس های بکگراند نیز استفاده شده است که طرح خاص و تکی را نیز با وجود اورده است شما می توانید با پرداخت هزینه جزئی ایت طرح با کیفیت لایه باز را دانلود کرده و در فتوشاپ نیز تغییر بدید .

با تشکر گرافیک متین

طراحی و چاپ حضوری فقط در مشهد 

آرایشگاه مردانه ، بیزینس کارت ، سالن زیبایی ، سالن زیبایی مردانه ، طراح گرافیک ، طراحی خلاقانه ، طرح کارت ویزیت ، طرح لایه باز ، فتوشاپ ، کارت ویزیت ، کارت ویزیت آرایشگاه مردانه ، کارت ویزیت لایه باز ، گرافیک ، لایه باز ، مدل موی مردانه

برای دانلود رایگان روی لینک زیر کلیک کنید : 

 https://graphicmatin.ir/آرایشگاه-مردانه-لایه-باز/ 

آرایشگاه مردانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی